System logo
Bra - bike system
City logo
City logo

FAQ

Jak dokonać płatności w Systemie BRA?

Konto możesz zasilić za pomocą płatności internetowej PayU - płatność natychmiastowa, uwględniająca przelewy internetowe oraz karty płatnicze.
 
UWAGA!
Jeśli płacisz na poczcie, przez agencję lub w banku gotówką, kwota wygenerowana przez system PayU MUSI zgadzać się z wydrukowanym poleceniem przelewu.
W innym przypadku PayU odrzuci płatność, a  środki zostaną zwrócone Klientowi.

STACJA JEST PEŁNA, CO MAM ZROBIĆ?

Aby zakończyć wypożyczenie przypnij rower linką do stacji, a następnie zwróć prawidłowo rower za pomocą APLIKACJI MOBILNEJ BRA lub bezpośrednio kontaktując się z Infolinią BRA pod numerem telefonu 52 523 28 00 
 

Co zrobić jeśli zapomnę numeru PIN?

Zadzwoń na naszą infolinię pod numer telefonu: 52 523 28 00

Czy istnieje minimalny wiek dla użytkownika Bydgoskiego Roweru Aglomeracyjnego ?

Z Systemu Bydgoski Rower Aglomeracyjny może korzystać każdy, kto ma kartę rowerową albo prawo jazdy odpowiedniej kategorii. Osoby poniżej 18 roku życia mogą się rejestrować w systemie za zgodą rodziców albo opiekunów prawnych. Odpowiedni formularz znajduje się w Regulaminie Bydgoskiego Roweru Aglomeracyjnego (BRA) na stronie: www.bra.org.pl w zakładce Rejestracja lub REGULAMIN.
Podpisany i wypełniony formularz należy wysłać na adres: Bike U Sp. z o.o., Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa

Czy zarejestrowany w Systemie Bydgoski Rower Aglomeracyjny mogę korzystać z rowerów w innych miastach?

Nie – rejestracja w Systemie Bydgoski Rower Aglomeracyjny i zaakceptowanie Regulaminu BRA nie umożliwia korzystanie z rowerów miejskich w innych miastach.

Czy mogę zrobić przerwę w trakcie jazdy i zostawić rower na kilka minut?

Oczywiście, jednak najważniejszy w tym przypadku jest zdrowy rozsądek. Nie zostawiajmy BRA w miejscach odosobnionych czy „ryzykownych” i przypinajmy je odpowiednio linką z zamkiem szyfrowym do stałych, solidnych elementów, a na pewno nic się nie stanie. Uspakajamy też, że inna osoba nie będzie mogła takiego roweru – przypiętego na chwilę, w trakcie podróży, na zamek szyfrowy – wypożyczyć.

Co zrobić, jeśli znajdę porzucony lub zdewastowany rower?

Jeśli zauważysz porzucony lub zdewastowany rower, skontaktuj się z infolinią 52 523 28 00. Nasz Serwis przyjedzie we wskazane przez Ciebie miejsce i zabezpieczy rower.

Kto odpowiada za zniszczony rower?

Od momentu wypożyczenia roweru do zwrotu jednośladu w stacji BRA, za rower odpowiada Użytkownik. Jeśli podczas użytkowania rower zostanie uszkodzony z Twojej winy, niestety to Ty będziesz musiał ponieść koszty jego naprawy. Ale spokojnie – jeśli nie Ty będziesz odpowiedzialny za uszkodzenie roweru i zgłosisz nam bezzwłocznie całe zajście, nie poniesiesz żadnych konsekwencji.

Ile rowerów mogę wypożyczyć?

Na jedno konto możesz jednocześnie wypożyczyć maksymalnie 2 rowery. Każdy z nich musisz wypożyczyć osobno, podając swoje dane do logowania (LOGIN i PIN). Dla każdego roweru system osobno nalicza czas wypożyczenia.

Dostałem sms z informacją, że rower, który użytkowałem zaginął. Czy będę odpowiadał za zaginiony rower?

Nie. Jeśli zwróciłeś go prawidłowo w systemie i uda nam się to wspólnie potwierdzić, nie będziesz musiał martwić się konsekwencjami. Mamy określoną procedurę postępowania w przypadku zaginięcia roweru – kontaktujemy się z ostatnim użytkownikiem po 8 h i 12 h i prosimy o pomoc w odnalezieniu jednośladu. Każdy przypadek jednak traktujemy indywidualnie.

Co zrobić, jeśli system naliczył mi nieodpowiednią opłatę?

Jeśli kwota, jaką system naliczył Ci za korzystanie z Bydgoskiego Roweru Aglomeracyjnego, nie jest adekwatna do stanu faktycznego, złóż reklamację, wysyłając do nas wiadomość na adres bok@bra.org.pl, w ciągu 7 dni od zdarzenia.
 
Na rozpatrzenie reklamcji mamy 21 dni. Postaramy się jednak odpowiedzieć na nią tak szybko, jak to możliwe.

Co zrobić, jeśli mam problem z wypożyczeniem lub zwrotem roweru przy terminalu?

W przypadku problemów z przeprowadzeniem dowolnej operacji przy stacji BRA, skontaktuj się z infolinią . Będziesz mógł szybko i sprawnie przeprowadzić wybraną operację.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji pod numerem telefonu 52 523 28 00, 7 dni w tygdoniu 24 godziny na dobę

W jakich miesiącach mogę korzystać z Systemu BRA

System BRA działa:
- od 1 kwietnia do 30 listopada 2015
- od 1 marca do 30 listopada 2016
- od 1 marca do 30 listopada 2017